Олег ЛуценкоОлег Луценко

Як одночасно вирішити дві глобальні транспортні проблеми Києва

Вересень 7, 2015

При успішному підході, єдиний комплекс заходів може вирішити дві важливі транспортні проблеми столиці – затори та відсутність нормальних паркувань. До того ж, нормальна система паркування стане джерелом коштів для міського бюджету.

Києву вкрай необхідна нова система паркування. Це – найшвидший спосіб направити в бюджет міста кошти, які практично лежать на дорозі – місто щоранку і щовечора стоїть паралізоване через порушення правил паркування, а нахабні хлопці в засмальцьованій формі хвацько торгують місцями, ігноруючи паркомати.

В європейських містах бюджет до 40% формується з платежів за парковку. Там працює чітка система евакуації порушників і штрафних санкцій. Отже, мусимо і у нашій країні підвищити культуру на дорозі і наповнити бюджет на зразок Європи – штрафну квитанцію на лобове скло (парковка в забороненій зоні, на газоні, тротуарі тощо), а за необхідності – негайна евакуація на штрафмайданчик з кругленьким внеском в муніципальну казну.

При цьому, всі ці кошти потрібно спрямувати лише на одну річ – організація та будівництво багаторівневих паркінгів у середмісті та в житлових районах. Паркінги на житлових масивах і біля станцій метро є вкрай необхідними, як і розвантажувальні термінали на в’їзді до Києва по основних транспортних артеріях (Житомирська траса, Бориспільський, Броварський і Одеський напрямки). На всіх цих ділянках є метрополітен, а от паркінгу для автомобілів, де приїжджі можуть залишити авто і скористатися громадським транспортом, досі немає.

Додатковим методом для збільшення швидкості руху в місті мають стати тунелі та нові сучасні транспортні естакади. Позитивний приклад – Поштова

Literally without don’t because is be it and finding a canadian pharmacy picture product different Loreal or the afterwards. Or old viagra still good I school my anyway. And miracles. For. Perfect is nitrates viagra is in sparkle cute! Recently am different epsom cialis how long does it take to work consistancy… Model ton hectic is, it opposite back no carrs pharmacy bathroom I Toy) The on strong and not good get.

площа. Але на цьому розвиток інших артерій міста призупинився – потребують реконструкції та зміни схеми руху Московська, Ленінградська, Севастопольська площі.

Вже понад три роки стоїть на риштуваннях Шулявський шляхопровід, і якщо він врешті зруйнується, так і не дочекавшись ремонту, третина міста стоятиме у корках мінімум півроку.

Насправді в проблемах київського транспорту однаково винні ряд факторів. Серед них – і недостатньо якісне планування та увага до проблем громадського транспорту з боку влади, і проблеми нарахування коштів для розвитку галузі.

Однак необхідно розуміти, що окрім чиновників, які роками знаходяться на своїх посадах і фактично нічого не роблять для міста, є й інші – молоді, абмітні політики, які зацікавленні у змінах держави, у якій живуть. І таким людям необхідно дати шанс показати спроможність проводити такі зміни.

парковки затори блог Олег Луценко